onsdag 23 juli 2008

Jag förstår inte..

Jag förstår inte varför de mest snälla, omtänksamma människor jag mött ska behöva gå igenom så mycket skit. Förbannad blir jag när folk jag bryr mig om och känner för blir behandlade som skit. Som att de inte är värda ett dugg, hur de än försöker så är det aldrig bra, det är alltid nåt som är fel och alltid är skulden deras att bära! Grrrrr, sjukt förbannad blir jag!

Jag har alldeles för lätt att bli involverad i andra människors liv, ta till mig deras problem och vandra med dem i de jobbigaste stunderna. Jag har kanske inte mycket att säga till om eller så bra råd att ge men jag har alltid varit den som lyssnar när andra mår dåligt och behöver ett extra stöd, alltid varit den som mår dåligt när andra mår dåligt, alltid försökt vara den stöttande handen som försöker få människor att kämpa för vad de vill ha och må bättre. Kom att tänka på det mitt i alla aggressioner och jag säger det inte för att ni ska tycka synd om mig eller för att skryta för er om vilken fantastisk människa jag är. Grejen är att jag säger det av ärlighet för att jag tror jag behöver andras människors berättelser, jag behöver få uppleva alla känslor på det här viset, jag gillar att hjälpa. Ibland känns det som jag lever någon annans liv. "Du borde vara huvudrollen i ditt eget liv", är det så man borde leva eller kan man leva genom att leva genom andra?

Nu är klockan för mycket och jag ska titta klart på 10 000 BC innan mitt huvud exploderar av tankar! Vi kanske ska iväg å fixa mitt social security number snart vilket vore braaa så jag kan ta körkort någongång så jag kanske kan låna biiilen och skaffa lite homies här i trakterna! Lägga på charmen så att säga :P 2 timmars so you think you can dance är heller aldrig fel :) will, will, will! alla är så duktiga så nu börjar det bli jobbigt med elimineringen!

See ya, (wouldn't wanna be ya) osv. Puss då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, men asså seriöst. Ibland undrar man ju hur mkt man ska orka gå igenom.. för i helvetet har man aldrig gjort något för att förtjäna skiten man ska gå igenom.. men likt förbannat sker det ändå! MEN TACK GUD FÖR DET, DET GILLAR JAG MMMM! Nöjd tjej jag, om någon haha!

Desire John sa...

Word