tisdag 22 juli 2008

Cleant!

Finns inte så mycket nytt att berätta om så jag tänkte mest bara i det här inlägget berätta för er att min mun är väldigt clean idag. Har varit på CVS-store och köpt diverse grejor. Ny tandborste, då lilltjejen troligen gömt min andra någonstans, flossers, tungskrapa och munskölj!! Känns som man är i toptrim! :P Önskar bara man va lika ambisiös över träningen. Ska börja röra på mig, men det är ju så jobbigt!! Cyklade iaf till affären, det är alltid ett +!
Jag vet inte om jag är så mycket för förändring. Är nog en sådan som lätt fastnar i rutiner och sedan är för bekväm för att ändra dem. Jag vet inte om jag gillar den nya designen på facebook, jag menar, vad var fel på den gamla?

Har även köpt ett calling card, så bli inte brydd om du väcks av ett telefonsamtal mitt i natten! Bara att masa sig upp, svara och prata på! Just det, har ni nåt bra filmtips så hör gärna av er... Såg Pulp Fiction igår (jag HAR faktiskt sett den FÖRR) och den är riktigt bra! Såg även The girl next door, dazed and confused, girls just want to have fun och ett par till! Bra filmer alltihopa :)

Miss u ALL so damn much, over and out, xoxo och allt annat tjaffs / D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte ens märkt att facebook har fått ny design?! :/

Desire John sa...

Haha alltså grejen är den att den gamla fortfarande är kvar men precis där facebook fönstret öppnar, alltså i det vänstra översta hörnet står det nå shit om "try the new facebook" eller sånt och klickar man där så förändras allt. Obs klicka inte för förvirrad är bara fönamnet! som tur va kunde man vid det tillfället ändra tillbaka till det gamla hederliga, jag vet inte om det alternativet kvarstår då the new facebook fortfarande är under konstruktion. Hur som helst.. haha

Anonym sa...

Ja men hej! Jag heter Desirée, jag åker till U.S.A för att se alla "klassiska" filmer som jag aldrig sett för, ORKA inte ha sett dom innan då. Är det jag som är en film nörd & är värsta filmfantasten att jag har råkat sett alla de filmer som du inte sett eller? Råkar jag vara en noob eller? BTW, Pulp fiction, gotta love it. Jag älskar alla klassiker, mm, så bra :)

Desire John sa...

Haha ja vi vet väl alla att du är en noob, det var väl inge nytt? ;) haha! Nä men jag vet inte varför jag inte sätt dem förr och sedan man inte har så mycket att göra i öknen så får man ju förgylla vardagarna med lite gamla sköna filmer :) Haha snart är du häääääääär baby, 19 dagar kvar <3