lördag 19 juli 2008

Ny design!

Det var dags att byta ut färgerna på bloggen, svart kändes lite ute just nu så jag ändrade till ökenfärger som matchar omgivningen. Det är viktigt att matcha jö! Hur som helst överlevde vi kampingen allihopa. Det slutade med att heela familjen följde med, inklusive 1,5 veckas bebisen! Världens minsta kampare? Det va iaf lite skoj och skönt att få lite variation i vardagen. Vi grillade marshmallows på kvällen och drack öl! :) Helt otroligt vad den drycken bemärkelsevärt (finns ens det ordet) saknas i min vardag! Är ledig i helgen och är för trött för att göra nåt vettigt så jag låg ute och solade idag och imårrn tänkte jag ta mig en cykelrunda för att se mig omkring lite och åka till min favoritbutik Target och sprida lite kosing! :) Yes! Såg även "Can't buy me love" idag för andra gången och nu insåg jag ju vem som spelade "the wannabe cool person", det är ju Dr McDreamy!!! Lika stilig då som nu, dock lite mer manligare i nuläget! Ska kika på Dazed and Confused nu om jag inte slocknar. Där spelar bland annat en ung Matthew Mcconaughey, vars namn jag aldrig kommer lära mig stava eller komma ihåg uttalet på!
So long succers! Puss då!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår fortfarande inte att du faktiskt cyklade till Target, du ska veta att Suz skrattade som aldrig förr när jag berättade om ditt telefonsamtal samt vad du gjorde! :) Jag vågar fan inte sätta mig på en cykel i det här landet alltså... Bra kämpat!!!

Desire John sa...

Hahahaha, wtf man måste leva lite farligt!! ;) Nä jag förtstår faktiskt inte heller vad jag höll på med och jag kan säga dig detta, jag kommer nog tänka efter både en och två gånger innan jag får för mig att CYKLA till target igen :P tack sweetie, jag känner mig stolt över min prestation :) Hälsa Suz!