tisdag 8 juli 2008

Braveheart

Ikväll har jag äntligen sätt filmen Braveheart, vilket jag sagt till mig själv för en lång tid tillbaka att jag skulle göra någongång. Och jag måste säga det, vilken film, vilken hjälte, vilken man. Krig för frihet i kärlekens namn. Vackert. Mel Gibson, jag har sagt det förr och jag säger det igen, vilken läckerbit. Mmmmm <3 Me like. Ni får säga vad ni vill, han må va över 50 års gränsen och gammal men han har det fortfarande. (Syftar då inte på filmen som var inspelad för x antal år sedan). Så, han får vara hur alkoholiserad han vill, för mig förblir han ändå THE MAN!
Det var väl ungefär vad jag hade att tillägga för kvällen. Ska ta och tänka på refrängen nu och lägga ner min ömma kropp för en stunds vilande. Ett tips från hon som vet: ANVÄND SOLKRÄM och ta det försiktigt med solen! Ska bli värmebölja här igen och jag säger då det att jag är glad att jag bor i öknen där luften åtminstonde är torr. Ska höjas från gårdagens ca 70 grader fahrenheit till 100 (39C) imårrn i LA trakterna (där det är fuktigare luft) och här där det redan ligger på 100 varje dag ska det bli upp till 115F (46C). Gosh, nån måtte tycker jag det kan få vara!!

Soliga hälsningar från kräftan i Californien!!
Linn, vi bokar till helgen! <3
Puss, hoppas resan hem gick bra mamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men GAASH, har du inte sett den filmen förrän nu? Jag har sett den kanske 10 ggr, inget skämt. Och första gången var man väl 10 år typ, om inte yngre, och den är bäst <3

Anonym sa...

Hahaha näe, jag säger ju det! Efter, men jag jobbar mig ikapp ;) Seriöst? haha den är bra och HAN är bra :P