söndag 14 september 2008

Dålig karaktär!

Så, nu är helgen snart ett minne blott och en ny arbetsvecka tar sin start om ganska precis 12 timmar. Är nästan skönare att jobba än att drälla omkring i huset i 3 dagar och inte göra ett skit. Äta onyttigt, drömma sig bort och ta sisådär 5 naps om dagen. Nää den livsstilen gillar vi inte. Kanske är det dags att ta tag i bilköpet igen. Blev ju som lite less när grannen bestämde sig för att behålla bilen efter ett aktivt biljagande från min sida och alla vet ju hur det känns att va tillbaka på ruta ett. Krypa under täcket situation i Desirées underbara värld. Har ju som tänkt ta tag i motionen också under helgens gång men aldrig riktigt funnit motivationen.. Som sagt glass och tv känns närmare till hands än motionsbandet. När värdmor kommer med en mumsig kaka känner man ju inte heller att man har hjärta att säga nej. Citronmarängs-kaka på ett fat har jag bredvid mig i skrivande stund och tittar lite ledset ner på magen som tycks växa mer varje dag. A-hö A-hö säger jag och känner mig lite smått skyldig. Har bestämt både 5 och 8 gånger att jag ska vara fit när jag drar till Hawaii i feb med Frida och Robin. Lyckades äntligen övertala Rob att hänga med (Y). Har även snackat med Frida idag i telefon, saknar dig som en gnu! Kom hit till Cali så löser vi allt tillsammans!
Dags att avrunda och återgå till Pokerspelandet! Måste vara redo inför Vegas när det nu blir. Hööööööörs! Puss då!
Xoxo Desirée (när jag kom att tänka på Gossipgirl som visas i morgon) I like mondays!
Just det, vi spelade tennis igår också jag och min värdmor. Jag är rätt dålig! haha

Inga kommentarer: