måndag 15 september 2008

Måndagskvällar..

.. är bra tvkvällar. Har just kikat på Gossipgirl & One Tree Hill. Även om man ser att serierna börjar dala (talar om OTH) så kan man helt enkelt inte överge dem om man varit med sen början. Hur ska showen sluta, vilka kommer vara kvar till sista avsnittet. Vad mer kommer hända, kommer allting lösa sig etc. Det är bara att fortsätta! Även prison break har ju varit igång ikväll så man får väl kika på fox.com så fort de lägger ut det nya avsnittet!! Spännande! Annars har jag väl inte så mycket att säga. Läste nyss en bok, eller egentligen är det en samling kärlekshistorier tidigare postade i seventeen magazine som de nu utgivit som en bok. True Love heter den men jag känner mig inte mer optimistisk till ämnet än innan dessa 124 sidor, även om det var lite underhållande ibland. Fastnade lite extra för denna: "I'm a player".
"As a child I dreamed of one day having a fairy-tale romance with an amazing guy. But when I started dating in ninth grade, I quickly discovered that as soon as a guy told me he liked me, I stopped wanting him. Once I knew his true feelings, he seemed vulnerable to me, which made him look weak - and that was a huge turnoff."...
Stämmer ganska bra in på hur jag känner om saken i fråga och hela mitt resonemang om att kärlek är överskattat. Inte rätt tid att vara djup och inlägget skulle bli för långt så vi lämnar det så.

Tänkte bjuda på ett amerikanskt reklamklipp som jag finner mycket underhållande och frambringar skrattattacker vid varje visning från min sida. Fast det gör ju de flesta reklamer här borta. De visas alldeles för mycket av denna vara och jag tror det slagit slint i min stackars hjärna men se och njut!!

Puss då och ha en bra dag!

Inga kommentarer: