onsdag 24 september 2008

Prison Break

Alltså.. Hur länge ska det hålla på egentligen och hur många nya uppdrag kan de ge Scofield och gänget innan det spårar ur totalt. Första säsongen var fenomenal. Andra säsongen började man tycka det blev lite för tjatigt och att de skulle vara bakom lås och bom igen (lite omvända roller) och hela dramat med "The company" och allt kändes rätt löjligt. Men nu är säsong 3 här och jag ska erkänna det att jag tycker showen fått tillbaka sin charm igen. Till skillnad från säsong 2 som i mitt tycke blev lite seg och utdragen med mängder av bakåtslag är istället den nya säsongen mycket händelserik, det går framåt i VARJE avsnitt och i rätt riktning för grabbarna och jag ska säga det att det är SJUKT jävla spännande! Sooo thumbs up för de nya härligt spännande avsnitten och jag hoppas det fortsätter ett tag till :) Än är inte hoppet om frihet ute för grabbarna och jag håller mina tummar för att de någongång i framtiden ska få lön för mödan!

Ett tips, vill nu se prison break utan att behöva ladda ner skiten så släpper de varje nytt avsnitt på den nya säsongen på Fox.com det är gratis och bara att kika in! ;) (För oss fjantar som har alldeles för många serier på för få veckodagar och tider) !
Puss då, nu ska jag sova och KAAAANSKE orka upp imårrn för att gå på bandet! Yeehaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt att läsa att jag inte är den enda som är TOTALT beroende av serien! jag drömmer mardrömmar om t-bag på nätterna, och bättre drömmar om lincoln, och börjar titta nervöst på alla människor på stan som bär solglasögon och/eller mörk kostym. jag lever verkligen i prison break. Det är tametusan min religion. I believe in scofield liksom. amen.
PUSS

Desire John sa...

Jävla sköning du är!! Lööööve you sistah! och jag lyder in i religionen, I believe in scofield too amen!! ;) PUSS