lördag 13 september 2008

Update

Såå, det blidde ingen tröja idag! Mindre troligt = O troligt och den fanns inte i något hörn eller kant! Keep on lookin liksom. Har chillat idag, åkt runt på lite affärer och äntligen då sätt Antelope Valley Mall. Det var finare än jag trodde och tro det eller ej men faktiskt en lämplig plats att möta nya människor. Det finns tydligen mötesplatser i öknen också, who knew? Kvällen spenderades med att återigen se kungfilmen själv The Dark Knight, can't get enough! Köpte mig några böcker också idag så nu har jag nåt att sysselsätta mig med, alltid bra! En T-shirt inhandlades också, tänkte köpa en med texten "Save the drama for yo Mama" (lämpligt med tankarna på barn-situationen som man skulle kunna se på det) meen det blev en juste Old Navy tröja istället för 5 bucks. Lite lukta gott är aldrig fel tänkte jag så här i påsen finns en body spray.

Det var även en metrolink (tåg jag brukar åka) krash i närheten av LA och mamma, jag vill bara säga det att jag var INTE på det tåget så nu kan du va lugn! That's all for now, godnatt på er eller kanske borde jag säga godmorgon era bakfulla eländen. Stay cool!

Här kommer ännu ett dansklipp från SO you think you can dance, säsong 4. Chelsie & Mark - Bleeding love. Dansen handlar om en workaholic och hans fru som försöker vinna honom tillbaka. Mycket vackert!

Inga kommentarer: