söndag 21 september 2008

Så...

Jag försökte alltså blogga igår efter jag kommit hem från helgens bravader, men vad tror ni inte händer när jag trycker på "publicera inlägg"? Jo självfallet får internet explorer för sig att sluta fungera och hela skiten stängs ner. Thäänks man, i really appreciate it! Så nu får jag lite smått irriterat börja om på nytt, great! Såg nyss säsongspremiären av heroes, ska jag berätta vad som hände? ;) Nä men det var bra och såklart gick det mesta som vanligt åt skogen med allt menne, vad är väl en serie utan dramatik och spänning? :P Och Queen S är tillbaka på sin tron i Gossipgirl, missa inte ;) Känns bra att ha makten att förstöra andras tv-underhålling genom att berätta i förväg! Men snäll som jag är håller jag käften den här gången och låter er se för er själva!

Helgen då.. Jo jag tog mig äntligen iväg och gjorde nåt vettigt istället för att vara en soffpotatis som endast tittar på film, hänger med familjen, läser bok och sover. Åkte in och träffade Frida G på union station för att sedan åka vidare till Beverly Hills och gå på berömda Rodeo Drive där ALLA de finaste märkesaffärerna finns placerade. Gucci, Louis Vuitton, Dior, Armani, D&G, Ralph Lauren, U name it, it's there and it's freeeaaakin expensive! Va för övrigt här som Julia Roberts shoppade i Pretty Woman, men det visste ju alla redan vid det här laget. Tyvärr såg vi dock inga kändisar i farten eftersom det i princip va stängningsdags. Bättre lycka nästa gång eller så! Mycket fint var det iaf!!

Efter det blev det käk på subway för att sedan åka tillbaka till vårt absoluta "favoritställe" Hollywood. Väl där blev vi tveksamma på vad vi skulle spendera timmarna med. Om vi skulle klubba eller hitta på nåt annat så vi slog oss ner för att fundera. Då kommer det självklart fram några snubbar och snackar med oss (en vakt, en hattförsäljare och en random) som tycker vi borde hänga med dem ett slag. Toppen tyckte jag då jag hörde det ryktas om att vi skulle ta svängarna förbi spritbutiken!! Så mycket snack och lite whiskey/cola senare bjuder jag in oss till grannerna (efter att ha lånat deras toa). Jag vet inte hur jag ska förklara dem riktigt, konstiga är inte rätt ord, snarare väldigt speciella människor bodde där men de va schysta och bjöd på öl så jag klagar inte!
Sen hände det.
In i rummet kommer killen med de mest fantastiska ögon jag sätt på en levande individ på denna jord i hela mitt liv. Klargröna, välkomnande, fruktansvärt intensiva, glittrande och jag fullkomligen smälte och försvann i dem. Alla som känner mig vet att jag är helt besatt av ögon så jag var som förtrollad efter det. Killen i sig var afroamerikan och jag tror det var hela mixen som bara smälte ihop så allt blev så oslagbart vackert. Såklart bestämde jag mig där och då att detta var personen som skulle få min uppmärksamhet resten av kvällen så ett intensivt flörtande påbörjades. Tvekfallet var endast om det möjligen kunde vara så att han var bög. Ofta är det så här attnär man ser en otroligt snygg kille så har de ofta tendens till att vara lagda åt det andra hållet. Men efter många ögonkontakter senare insåg jag att det var game on på riktigt. ;) Jag är förälskad i dessa gröna ögon, tyvärr tog jag ingen bild. Papparrazzin inom mig var ej på topp denna kvällen.
Så med det sagt ska jag väl vila huvudet på kudden en stund och se första avsnittet på säsong 1 av "Entourage". En vän till mig har tjatat länge om denna tvshow du så jag tänkte "varför inte ge det en chans liksom?". Denna vecka har även Grey's Anatomy, Lipstick Jungle och Desperate Housewives premiär! Yeeeehoooo mitt liv som extrem tvnörd har just gått av stapeln men jag har lovat mig själv att hålla mig ifrån kombinationen tv och sötsaker. Vill ju inte rulla hem när året är över!
PUSS DÅ, jag saknar er där hemma!





Inga kommentarer: