fredag 12 september 2008

Helg!

Den i vanlig ordning så långa och jobbiga fredagen va inte alls så lång idag. Pappan kom och hämtade barnen vid ett snåret och passade såklart på att slänga in ett par retsamma kommentarer på andras bekostnad. I like it, man ska va jävlig! Detta betyder alltså att jag och min värdmor har huset för oss själva i helgen! PARTYYYYY, eller? Mindre troligt dessvärre. Vad som är mer troligt är att vi ska åka till ökengallerian och lite affärer där jag ska kika efter den DÄR kungtröjan! Håller tummarna för att jag hittar den, men chansen är inte stor då jag endast sätt den utsåld på ett ställe på internet.
Så vad gör man i helgen då? Antingen drar man iväg och hänger med Frida som endera ska till San Diego, eller till beachen och six flags.. Vore ju inte fel kanske. Å andra sidan har man ju också det mer bekväma alternativet att stanna hemma, dra feta sovmornar, chilla och titta på filmer. Planering är jobbigt!
Har även insett att det är dags för mig att skriva in mig på ett gym OCH köpa bil då förstås. Måste börja träffa lite människor i min egen ålder så jag har några att hänga med på kvällar/helger. Dansskola känns också aktuellt helt plötsligt.
Jamäänne, vi hörs då!

Att hålla ett sovande barn i sin famn är bland det mysigaste som finns.

Inga kommentarer: