onsdag 4 februari 2009

Bye bye College of the Canyons!

Hade mina finals idag, fy va nervös jag var.. Hade inte alls tid att plugga så det blev ju lite halvdant med förberedelserna. Meeeen skam den som ger sig säger jag bara. Jag tog 2 klasser under dessa 5 otroligt, knäckande, hysteriska 5 veckorna och resultatet? 2 A, oh yeah baby!!! Så jääääääääääääkla nöjd och glad så det finns inte, hur hände detta liksom? Mamma, se vad jag KAN utan att du pushar mig, jag har lärt mig tekniken! Från att vara gråtfärdig och redo att ge upp efter 2 lektioner i psykologin så hände detta. Jag antar att ingenting är omöjligt helt enkelt!

Nu ska jag försöka ta igen lite sömn, skriver mer i morgon om min ypperligt stressiga vecka! Ska njuta av lite Edward också, var några dagar sedan.. Tyvärr börjar den 4:e boken ta slut, varför kan det inte finnas 10 böcker till? =( PUSS DÅ /Nöjdast i California just NU!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sager bara: HIGH FIVE DES!

Anonym sa...

BRAAA, DESKEN!!
PUSS

Desire John sa...

HIGH FIVE LINN och TACK Norrlandsbögen!!! <3 haha :) PUSS PÅ ER VÄNNER!

Anonym sa...

GRATTIS vannen vad duktig du ar!!!

Anonym sa...

Du är bäst Des!!

Anonym sa...

Go girl!!
Duktig du är!

Desire John sa...

Taaack snälla ni för gratulationerna :) Puss!!!