onsdag 25 februari 2009

En bra onsdag!

Härlig dag, jag är trött och det är dags att sova! Meeen hur kan dagen bli fulländad utan ett litet inlägg på min kära blogg? Har varit en mycket social dag, denna onsdag den 25e. Och ja, tydligen är det förfarande Februari, kan ni förstå?

Har gått bra att jobba idag, slet inte ut mig alltför mycket vilket var skönt! Mormorn här är kanske det sötaste som finns. Hon sa att hon kunde minsann passa lilltjejen idag och jag bara tog mig "UT UR HUSET" och "GJORDE NÅT KUL". haha Oookej tänkte jag och tog tillfället i akt. Tog en brunch med en tjej från tyskland och 10 andra au pairer. Va lite mycket nytt folk på en och samma gång kanske men det var trevligt. Kul att se att au pairer kan ha ett liv och inte bara sitter hemma och trycker :P Därefter blev det snabbt hem och sen iväg igen med en svensk tjej som heter Stephanie. Hon kom och hämtade upp mig med bilen fullproppad med små söta ungar och jag kunde inte göra annat än att i några minuter känna hur saknaden efter mina sved i hjärtat. Hur som helst hängde jag ett par timmar med Stephanie ikväll också och jag måste säga det, huuuuur gullig och söt tjej som helst :)

Nu ska jag verkligen sova men en uppdatering kommer i morgon. Förresten har mina barn här gjort en profil åt mig på deras Nintendo Wii spel så imårrn när alla har lämnat husets territorium är det Des som sätter på sig träningskläderna och kör lite Wii Fit (yoga, aerobics..) så hon rör på fläsket. Det bara växer och växer!!

Just det, nu är jag officiellt körkvalificerad i denna familj. Jag har blivit tillagd i försäkringen och tagit en tur med pappan i passagerarsätet, samt blivit godkänd så nu kanske det blir lite tuta och köra om kvällarna!! Måste bara rita en karta så jag inte kör vilse. Vore ju förargligt!! :P

Sova nu, hööörs! Puss och Ps, hon är allt bra fin hon den där bästa vännen jag har och som jag numera snackar med flera gånger per dag! Me like!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja äntligen har det blivit förändring till det bättre så vi kan prata meer, det tycker jag också om :D PUSS