lördag 7 februari 2009

Några dagar senare...

Jag har hamnat i en rejäl svacka lately, sömnmässigt :S Försov mig i torsdags och har därefter varit konstant trött morgon som dag som kväll, helt sjukt! och ändå sover jag ca 8 timmar/natten. What's wrong with me?

Inte länge kvar nu till jag lämnar MINA barn. Jag gruvar mig sjukt mycket, jag känner mig så splittrad. Ska bli as kul att komma till en ny familj och se lite annat ett tag innan jag åker hem, meeeen det kommer vara så grymt jobbigt att lämna barnen och värdmor. OMG säger jag bara! Vi är så nära, ibland känner jag mer närhet och sammanhållning i den här familjen än jag gör i mina egna i sverige. Jag har aldrig varit mycket för familjeliv, men efter att spenderat 9 månader här känner jag att detta är min familj. Vi har så mycket fina minnen tillsammans och det känns förjävligt att åka ifrån dem. Bebben 7 mån liksom, som jag har känt sen dag 2. Hur ska det gå??

Annars försöker jag catcha upp med mina serier som jag inte haft en sekund över för att följa, jobbigt!! Jobbar i helgen, rätt soft idag eftersom värdmor åkte iväg och skulle fixa med skattepapper och dylikt, så jag är ensam hemma med de 3 små. Myys!

Har inte så mycket mer att skriva om för tillfället, känner mig rätt tråkigt och tom på ord och historier, men ett tråkigt faktum är att jag bara har 150 sidor kvar i "Breaking Dawn" snart är det slut och de är dömda att dö. Så spännande och vet du hur det går så säg inte ett knyst, jag vill läsa själv! Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeen lite söt!!
miss U!

Desire John sa...

<3 Miss u too!