tisdag 17 februari 2009

Heartbroken!

Har ingen lust att skriva om helgen just nu, det kanske kommer i nästa inlägg.. Fick reda på idag att jag tydligen kommer lämna familjen i morgon istället för på onsdag som jag hade planerat. Ingen som kan skjutsa mig till flygplatsen på onsdag så jag kommer åka kl 1.30 pm imårrn istället och spendera min sista natt i CA på hotell. Först nu förstår jag, jag kommer att lämna mina käraste barn i morgon och det gör så ont i hjärtat att ord inte räcker till. Har lipat från och till enda sedan beskedet kom och det känns så hårt att jag inte kommer att få kunna vara en del av "mina" barns uppväxt. De kommer sakna mig också. Varje gång jag kom in i rummet så säger dem "I love you Desiree, I'm gonna miss you so much". Då var det kört igen och en ny omgång tårar flödade nerför mina kinder. Livet är hårt!

Layla, den ena tvillingen förstår innebörden av att jag åker - jag kommer inte att vara här längre. Hon funderade ett tag och sa sedan "Desiree, what are we gonna do without you? I don't want you to leave. Who is going to be with me? I don't want to be without you, Im gonna miss you so much". Det svider, men jag måste ta mammas råd. När jag kliver ut genom dörren så måste jag tänka på framtiden. Skaffa ny energi och vara positiv och glad. Annars kommer jag nog gå in en nån slags depression på riktigt. Nä. Det var mot förmodan jobbigt att lämna min första familj. Jag lipade som en sorgsen litet barn. Nu vet jag att det kommer bli olidligt och tårarna kommer flöda som rena niagarafallet.

Ska fixa i ordning mitt collage till barnen nu, jag skriver mer i morgon när jag befinner mig på hotellet. Önska mig lycka till i mina försöka att skramla ihop lite slantar i morgon. Jag MÅSTE sälja bilen, jag HOPPAS att han har pengarna till mig. Och jag måste ringa banken och ordna upp med checken som automaten käkade upp. Längtar tills jag kommer till NY och kan ta ett djupt andetag och börja om igen. Jag hatar den här ständiga stressen som varat nu i flera månader.. Kommer bli galet skönt med semester och det ska bli underbart att träffa mamma! Puss hej

Inga kommentarer: