söndag 22 februari 2009

Yo!

Nu sitter jag här på en bäddad säng och tar mig en sista svepande blick genom det packade, urstädade rummet. Känner igen känslan, var mindre än en vecka sedan jag satt där i Kalifornien på den bäddade sängen och tog en svepande blick genom det packade urstädade rummet. Lite komiskt måste jag säga, när inte ens tredje gången gilt verkar gälla för Ms Johansson. Men det vore ju onödigt att vara bitter, jag får säga som Robert Gustavsson i ett försök att imitera Tony Rickardsson "JAag är Iinte BIittEr".. Om si sådär 3 minuter kommer min nya värdfar och hämtar upp mig och jag känner mig rätt nervös får jag lov att erkänna, men också laddad. Har fått kontakt med 2 svenska au pairer i det nya området redan så om tiden finns blir det väl ett starbucks besök redan ikväll, great!

Va ut med en dansk tjej och en annan tjej på tyskland igår. En liten kommentar tycker jag är på sin plats här: Det KRYLLAR av tyska Au pairer i detta land. Av 35 tjejer i min nya au pairgrupp så är ca 30 av dem tyskar, inget skämt heller :S Hur som helst så gick vi på bio igår och såg "Fired Up". Denna film går lite hand i hand med bring it on så för er som såg den, är denna film ett MÅSTE. Galet rolig film, och jag tror jag satt och skrattade minst var annan minut :) Det handlar om 2 amerikanske fotbollsspelare som åker på cheercamp för att träffa brudar :P Se Den!!!

Det går så många filmer på bio som jag vill se nu, och varje film de gör reklam för verkar också bra så det känns som det kommer bli en riktig bio tid framöver. På bio nu vill jag se filmen om Benjamin Button (eller hur det nu stavas), Confessions of a Shopaholic, He's Just Not That Into Youu

Inga kommentarer: