söndag 22 februari 2009

Förvirrad!

Hur mycket kan man förändras på 1 år egentligen? Jag trodde jag slutat växa/ändra skepnad sen jag nått 18 sträcket men att säga det är i princip samma sak som att säga att det börjar snöa exakt samma dag och tid varje år. So not true! Från glittrig dramaqueen till kanske en mer naturlig look. I dunno, bra eller dåligt? Ungarna tyckte iaf jag förändrats till det bättre, alltid kul att höra! :P

Så det är lite mycket att ta in just nu. På mindre än en vecka har jag hunnit byta familj 2 gånger och även om jag är ganska bra på att anpassa mig så känner jag mig väldigt förvirrad och övervelmad (är det ett ord?) just nu. Min förra familj kunde alltså inte ha kvar mig så nu har jag flyttat från Long Island till Scarsdale 30 min från Manhattan. Dessutom är jag ledig varje helg och jobbar mindre än jag gjort nån gång förut så det känns rätt ok! Tjejerna är rätt söta, de är lite klängiga dock och ska kramas hela tiden och på senare dagar har jag märkt att jag tagit efter kära mor och tycker att sådan närgångenhet från främlingar är rätt jobbigt. Haha men men, det kanske blir bättre med tiden! Jag kommer jobba nu 1,5 vecka och sen blire SEMESTER!! Jaaaaaa kan knappt vänta tills jag får träffa älskade mor!! <3
Nu ska jag fortsätta glo på The Oscars innan jag slocknar! Börjar jobba kl 7am i morgon så nu blir det inga fler sena kvällar!! Höööörs med mer uppdateringar inom kort! Puss hej!
PS. Hugh Jackman är sjukt het;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

WHAT??? Har du bytt familj igen?? Men gumman varför sa du inget? När hände det? Jag pratade ju med dig för bara nån dag sen ju! Är nästa helg planerad än?
puuusss

Desire John sa...

JA, det har varit några crazy days here! Jag ringer dig ikväll gums <3

Anonym sa...

Vad kul att höra att allt går bra för dig gumman :)
Vart ska ni på semestern då? kram mia

LovisaGaëlle sa...

Men D, du är ju sjukt snygg i din nya naturella look. Du behövde inte allt dedär glittret och de! Du är så fin ändå. Det händer så mkt i ditt liv just nu och jag känner att jag egetligen inte har ngn koll på vad som händer. Kommer du hem snart? Miss u <3