måndag 2 februari 2009

Väldigt kort..

Är inne i Final veckan i skolan och det är en jäkla press. Tur att man samlat på sig så mycket stress genom åren att man klarar trycket. Har 2 muntliga redovisningar i counseling klassen och ett sista delprov innan det är dags för det STORA provet på onsdagkväll i psykologi, på allt vi gått igenom under dessa 5 veckor... Hoppas de mesta ligger färskt i minnet, annars är man ju hyffsat rökt. Har chans på allt mellan A-F så vi får se hur det rer sig. Ett A vore ju inte fel men har man "what it takes" så att säga? Från att lipa och vara redo att ge upp till att sitta här i slutkampen och ens titta på ett A, va fort livet vänder!

Fick även tillbaka massa uppgifter idag i Counseling klassen. Alltid lika spännande att se vad man får för poäng på saker och ting. Läraren utbrister även högt och tydligt för klassen att "I keep giving Desiree extra points because she goes so far above". Haha generande men grymt kul att höra såklart! :) Är även delaktigt engagerad i psykologin. Numera när läraren stället en generell fråga till klassen så sträcker Desiree modigt upp handen och svarar frivilligt. Vad hände med den så extremt blyga tjejen? Är hon äntligen på väg att försvinna från tid och rum?

Måste tillbaka till plugget nu innan det är dags att få sig en liten tupplur... Hm, 2 dagar kvar, peppa, peppa, peppa! Sen förjar packning och flyttning på riktigt. Både till det nya huset och till New York, yeeeeeey!!

Kan som inte låta bli att koppla av några minuter med Edward heller varje kväll. Jag ska berätta det att boken har blivit grymt mycket bättre nu, men det tog då halva boken lite drygt för att hitta den härliga känslan igen som hon hade förr när hon skrev Stephenie Meyer. :) Tillbaks till att ogilla Jacob btw sandy, det var inte långvarigt! :)
PUSSSSSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, keep giving Desirée extra points because she goes so far above :D Latt basta jag hort!! Du maste ju vara en stjarna! Men det visste jag ju redan. Lycka till pa provet & allt! Puss

Anonym sa...

oh shit, jag vill lasa nununNUUUUUU! garna for tew veckorsen. hahaha ja jag misstankte nastan att jacob inte ar det minsta snall. jag ogillar honom fortfarande ;D

Desire John sa...

Hahahah ööh Lipman, jag trodde vi var stjärnor båda två? :)

Sandraa!! Jag var tvungen att lämna mina twilight böcker i California. Har abstinens och vill läsa dem igen så jag hoppas hon skeppar dem snart!! :) Hur går det för dig? Lättare att hålla sig nu när jag inte tjatar på om det?