söndag 24 augusti 2008

Hej!

Tjohoooo, inte i morgon men dagen efter i morgon alltså i övermorgon får jag äntligen träffa min BUSLINN! Som jag längtar! Det ser dock mörkt ut på bilfronten. Ska ha uppkörning imårrn iaf vilket kanske resulterar i ett körkort, dock UTAN bil! Lite surt kanske. Grannen va ju aldrig hemma så jag kunde haffa honom. Ska kika över imårrn vid lämpligt tillfälle och höra, meen hur länge tar det att registrera bil, skaffa försäkring, få in alla papper.. etc? Lär ju ta längre än 1 dag? Ja, man kan ju alltid hålla tummarna iaf! Suger att vi inte kan hyra ett bilskrälle, 25 bast ska man helst vara för det, eller minst 21. Men men, det är ju inte hela världen om vi måste åka tåg heller, det funkar. Bara jag får träffa min kompis liksom! Måste köpa ny kamera också så jag kan plåta vår semester!!

Aaah det var väl allt för nu. Ska packa lite mer och lite till, plugga på lite vad det är man måste kunna i trafiken, kika upp lite saker på internet, sen kanske dra en rulle och somna till den! Aah hur som helst, jag saknar er väldigt mycket där hemma. Marina, deppa inte ihop stumpan du grejar det! Frida, jag tänker på dig! Puss då, och snart är det vacation!! ;)

Jag glömde ju skriva det också att nu (förra måndagen) har jag varit här i 6 månader! Fatta vad 6 månader går fort ändå! Så 6 månader kvar att jobba + 1 månad att resa sen kommer jag hem igen! Ja så är planen för tillfället iaf! Helt sanslöst!

Inga kommentarer: