onsdag 13 augusti 2008

Jaaaa

Bil, körkort, teoritest, försäkring... Det snurrar mycket i mitt huvud nu som har med fordon på fyra hjul att göra, så är det bara! Vill ju ha bil och driving license tills Linn kommer hit men hur stor är chansen? Krävs MYCKET tur och skicklighet! Tydligen har även grannarna en bil som de inte använder så jag ska gå över dit en av dessa dagar och höra med grabben som är i min ålder om han har lust att sälja/låna ut den för lite pengar åt mig i 6 månader. Vorej u nice liksom!! Pjuuuh, håller på att plugga för fullt men det är svårt när det är bra underhållning på tv med os om kvällarna. Gymnastik och simning har jag kikat på, väldigt intressant! Phelps är fantastisk och bortom ord samtidigt som det inte gick SÅ bra för usas damlag i gymnastik som hamnade på andra plats efter kina! Känns som jag måste hålla på usa i år eftersom sverige är allt annat än medaljhopp om man säger så! Nystrand gick ju bra iaf, final och allt :)
Sen har jag även snackat med min värdmamma om mina framtidsplaner. Jag har separationsångest. Tiden sen jag gått i skolan sitter fortfarande färskt i minnet. Tiden då man träffade alla varje dag, hade alla kompisar omkring sig, hade jävligt skoj, allt!! + familjen. Jag vet att om jag kommer hem i mars kommer jag förmodligen bara stanna till hösten för att sedan flytta antingen till Stockholm eller Lund och pplugga vidare. OM jag kommit på vad jag vill plugga till. Chansen finns också att jag kanske bestämmer mig för att plugga i usa. Jag älskar det här stället och speciellt California där man har nära till strand, sol och bad, samt varmt väder nästan hela året om! Kan det blir bättre? SÅ vi får se. Min värdmamma har planer för mig att förlänga mitt år till augusti nästa år istället för mars. Hon vill gärna att jag stannar tills barnen börjar skolan så vi får se hur jag göra med allt. Känns ganska långt bort just nu men man vet ju aldrig!!
Nu ska jag plugga lite till och sedan ska jag sova så jag orkar upp i morgon! jag har tränat idag och varit duktig :) btw liksom! PUSS DÅ! Nu är det bara 2 veckor tills min Linzo kommer hit, yeeeey! :)

Inga kommentarer: