tisdag 19 augusti 2008

Yeees!

Idag klarade jag uppskrivningen till det kaliforniska körkortet, yeeeees! Ett steg i rätt riktning. Det var inte så svårt (vilket man alltid säger efter en framgång) men det är jävligt skönt att ha det överstökat!! Nu är hoppet om bil och körkort tills Linn kommer hit givetvis mycket större och starkare men det är många bitar som måste falla på plats fortfarande. Jag har uppkörning på måndag nästa vecka (en dag innan hon kommer) och ska fokusera sjukt mycket på den. Sen så vet jag inte om jag har en bil än heller. Måste gå över till Dandre imårrn och höra efter vad han har att säga. (Jävla skit om den inte funkar) Annars blir det jobbigt! Då måste jag börja leta potentiell bil också innan veckoslutet! Uppkörning alltså på måndag och OM jag klarar den så måste jag fortfarande fixa med registrering av bil och försäkring så ja, även om jag är glad att jag klarat uppskrivningen och hela den prociduren med ansökan, synundersökning, kort, tumavtryck hej och hå så kvarstår fortfarande väldigt mycket! Men jag ska kämpa Linn för du och jag ska cruusiiiin' on the westside om 1 vecka! :)
Satt även just och tittade på Shawn Johnsons prisutdelning i gymnastik, 16 år och guld i os. Snacka om att vara begåvad! Blev lite rörd faktiskt. Hej USA! :)

Nu ska jag ta och lägga mig och sova! Fick en utav mina berömda fnitterattacker också ikväll, jag tror det händer av för mycket spänning som sedan släpps lös och byggs upp igen så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Tokskratt åt 1 reklam slutade inte efter den var slut utan fortsatte 30 minuter längre. Må tro att min värdmammas pappa tyckte jag va knepig!
Aaaah men visst! Hörs sen! Puss då!
/Hon som nyss fixade ca uppskrivningen! ;)
Pfffff, va luften kan gå ur snabbt! Kikade nyss upp produkten som jag beställde gratis prov av men det visar sig att gratis i själva verket betyder "gratis". $70 kommer de ta av mig och produkten kommer fortsätta komma så nu blir det action imårrn och avsluta mitt konto innan jag är ruinerad!! Att man alltid ska vara så naiv. Dessutom fick jag höra en otroligt hjärtskärande nyhet, en av mina närmsta kompisars härs morfar har gått bort. Va allt kan förändras på bara några timmar. Puss gumman, jag tänker på dig och vet att du och din mamma kan ta er igenom det här tillsammans! <3

Inga kommentarer: