lördag 9 augusti 2008

P.s. I love you

Hej! I dag har har jag varit ledig och passat på att njuta av solskenet och läsa klart boken P.s. I love you! 500 sidor på engelska bara rusade förbi och jag älskade den! Nu känner jag förbättringen av engelskan. Kommer ihåg att jag brukade ha det trögt med att läsa de x antal böckerna vi blev tvingade att läsa på engelska lektionerna i skolan och nu känns det knappt att det är på engelska man läser, hur skönt som helst! :) Tänkte att jag skulle se filmen också men efter 30 minuter ger jag upp. Den är inte alls lik boken och jag vill spara mitt minne av historien som den var från början och inte se nån halvgjord film som ger boken ett dåligt namn. Näe huvva!
I morgon ska jag förhoppningsvis prata med lite folk hemifrån, med mamma och försöka planera resan med linn, är ju bara 16 dagar tills hon kommer hit nu, crazyyyy!! Aja, PUSS då och hörs gör vi i morgon!

Inga kommentarer: