torsdag 7 augusti 2008

Okej!!


Lite snabbt nu bara eftersom klockan är så mycket!
Tänkte börja med att citera ett sms som jag fick från min älskade vän Nathalie Borg som kan lysa upp en dag som ingen annan! :

"Eey ma gangsta homie! Jag sitter hemma och är nära på o lacka, mina drugs är slut så jag måste knapra på en macka. Tittar på tv som bara visar crap, därför istället skönt med lite rap. Har fucking ont i halsen, måste vara sen yran-valsen. Stod och skrek när det var dags för presidenten, han kom som tomte men vart fan var presenten? Vet ej, har ingen koll, men så länge han dissar bratsen så spelar det ingen roll. Även fast jag kände mig som en dvärg så säger jag bara "go ljusberg". Så vad är upp hos dig? Jag saknar dig du fina tjej. Kisses, peace, word / natchaley"
Hur knäcker man den liksom?? haha har inte kommit på nåt svar än på "vad är upp hos dig" när hon fullständigt blew my breath away.. Men det kommer, va så säker!!

Det jag skulle berätta om igår som jag glömde att jag fått mitt Social security number efter drygt 1 veckas väntetid (sjukt snabbt) så nu ska jag börja plugga körkortsteori som aldrig förr så jag kan ta körkort och ta mig någonstans!! Yeeeeey! :)
Sen har jag sätt finalen av So you think you can dance och Joshua vann, vilket jag tyckte var sjukt bra!! :) Han är en sådan fantastisk dansare att hälften vore skickligt så grattis till det! Finaltimmarna bara flög förbi och jag satt med ett brett flin på mitt ansikte hela tiden då jag inte lipade (börjar grina när jag ser andra människor grina) sååå, ett freak tyckte barnens pappa att jag var och jag får väl bjuda på den. Nu är denna show över och jag behlver inte vänta länge förrän mina favoritserier kommer tillbaka. Greys, desperate, one three hill, reaper, prison break, gossipgirl....... ja listan är lång säger jag bara! Vi pratade om det häromdagen, jag och min värdmamma och som tur är har hon tivo vilket innebär att vi kan följa ALLA tv-serier även om de är samma dag, samma tid! Gotta lööööve it!
Tack Frida för att du parade ihop mig med min värdmamma, hon är bara så underbar på alla sätt och vis!
Okej, sorry for the essey. Imårrn är det au pair möte och det ska bli kul att titta på os invigning och träffa de andra. Min LCC är för övrigt gay, fick reda på det idag. Jag älskar den nya bebisen och alla de andra fina tjejerna här i huset.
Puss då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

älsklingsdes <3 vad glad jag blir att du uppskattar mitt flow liksom ;) jag ser fram emot ditt! PUSS

Desire John sa...

Ärligt talat är det helt omöjligt att inte älska ditt flow, iaf för ditt äkta fan här haha! Det kommer, det kommer! Jag jobbar så hjärncellerna glöder! Åh nathalie kan du inte komma hit och rhyma för mig, hela dan, varje dag.. :) Jag saknar dig så ska du veta! Jag ringer någon dag så kan vi prata! <3