måndag 25 augusti 2008

Semester 26aug-3sept med BUSLINN!!! <3

So long suckers, nu drar jag och Linn ut på äventyr!! Kommer bli gryyyyyymt! Jag är superglad för det men känner mig halvglad annars. JAG TOG DET KALIFORNISKA KÖRKORTET IDAG!! WOHOOOO haha så jag ska berätta det också att det var inte särskilt svårt. Fast det kanske man säger eftersom man redan har körkort från Sverige, men ja! Hur som helst så har jag nu körkort men ingen bil. Va och tittade på bilen över gatan idag och den startar iaf. Nu är bara frågorna: Kommer jag få tag på DeAndre? Kommer jag lyckas få tid hos Honda butiken här i krokarna så de kan titta på bilen? OM den är ok, kommer jag få köpa den? Kommer omregistreringen gå igenom, kommer jag kunna försäkra den och köra samma dag? Kommer jag hinna åka till en däckfirma och kirra nya däck? Kommer jag hinna åka till Target och köpa en kamera? OMG det är mycket nu men än har hoppets låga inte brunnit ut! Ska stiga upp TIDIGT imårrn och få ordning på allt!!

Hur som helst, om jag nu inte skulle fixa det så är det självklart tråkigt, meeeeen tåg är väl inte hela världen heller och jag är bara glad att min vän kommer hit liksom! SÅ, vi ses på flygplatsen om ca 19 timmar gumman! Ha det så bra så skriver jag mer här när jag kommer tillbaka om 9 dagar. PUSS då och ha det så jävla bra!/ Kan ni fatta att jag klarade körkortet?? :O :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen gumman!
Va riktigt stolt över dig själv! Ha så kul med Linn nu, så hörs vi när du är tillbaka :)
Puss

Anonym sa...

Grattis igen gumman!
Va riktigt stolt över dig själv! Ha så kul med Linn nu, så hörs vi när du är tillbaka :)
Puss