lördag 2 augusti 2008

Yran!

Känns lite pissigt att vara här nu på andra sidan jorden när det är yran där hemma!! Skulle ge mycket för att få vara där med er, men fan jag hoppas ni får en helt sjukt rolig yra, utan mig! Jag säger som Lovisa att jag hade en helt fantastisk yra förra året och att jag önskar er samma sak detta år! Yran 2009 säger jag bara, då äre feeeeeeeeeeeeest!!
Nog om det! Jag har inte gjort mycket idag, barnen åkte till sin pappa kl 12 i morse så då fick jag sluta jobba, sweet! Bebben och mamman åkte iväg till LA för att spela in en scen som ska vara med i Ghost Whisperer och jag bestämde mig för att vara hemma istället. Hon skulle göra så mycket annat, ärenden och träffa gamla vänner etc. så jag kände att det var mer värt att bara relaxa här i öknen istället. Har tränat, tvättat kläder och sängkläder, sjungit och bara den, dansat, chillat och ja ni vet. Har även hunnit med att titta på 2 filmer. Först såg jag Brick - väldigt konstig film och jag förstod inte riktigt poängen med den meen det va väl ok. Sen så har jag äntligen sätt Step Up 2, och jävlar va bra dans det var i denna filmen. Jag kan inte påstå att skådespeleriet var det bästa men dansa det kunde dem så nu har jag så mycket hopp för framtiden inom dansen :)

Har även snackat med Linda idag som är på rymmen från sin värdfamilj. Eller rättare sagt hennes ex familj eftersom hon ska avbryta sitt år och åka hem och dricka öl! Skål påre gumman och jag är glad för din skull!!
Också har linn försökt att få tag på mig, yrig och allt! Fick ett roligt röstbrevlådemeddelande, typ "heeeej, nä men men du behöver ju inte prata engelska med mig inte, nääe HAHA, öhm telefonsvarare jag ville ju prata med din men jaja HAHA, hejdå, HAHA eller just ja löööööve you hej hej" Fyllelinn, jag älskar dig med <3>
Och jag har Frida feber gånger 2, ge mig mina favorit fridor!!
Puss då, och yra inte in i nån buske och vakna upp klockan 6 på morgonen. Ingen bra idé i år, hörde nåt om våldtäkter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är underbar gumman! Folk kan ju nu få för sig att jag åker hem endast med anledning av att få dricka öl liksom! xD

Desire John sa...

Ja? Haha jag skulle lätt kunna åka hem av den anledningen! :P Puss påre öldrickarn!! ;)

Anonym sa...

åh det är så underbart när man typ aldrig är hemma själv också får man äntligen va det också får man chansen att verkligen släppa loss, yeeah! hahahaha, ja du snackade ju engelska i din voicemail, tyckte jag var onödigt eftersom det var jag som ringde, då får man ju snacka svenska liksom :D det var ju synd att jag inte fick tag i dig för jag var jävligt pepp på att snacka då haha :D även att jag körde feta asgarv också, verkligen HAHA i "telefonsamtalet" :)