söndag 17 augusti 2008

MICHAEL PHELPS!!!!

Fantastisk, fenomenal, brilliant, utan dess like, osannolik, otrolig, overklig... Mycket kan bli sagt om Michael Phelps men i slutändan är man ändå totalt mållös! Vilken simmare, vilken idrottsman, vilken bra förebild! Har blivit helt inryckt i Phelps hysterin som råder här på andra sidan atlanten! Så gudomlig och så välförtjänt! GRATTIS MICHAEL!

I övrigt har det varit en bra dag. Klev upp kl 7.30 i morse och följde med värdmamma och 4 söta flickor till LA för att ta nya bilder på dem. Måste säga att de gjorde ett himla bra jobb, 4 timmars plåtande/bytandes av kläder/fixa hår & makeup/posa för kameran och INGET GNÄLL! Jag är stolt och tror bilderna kommer vara fantastiska! Ska ha bildkväll sen i veckan! Fotografen gillade jag, han var hur bra som helst med barnen och att han gav mig ett par komplimanger gjorde ju inte heller saken sämre (You're gorgeous, I love your eyelashes, you have good style, and look at your hair!!, You speak very good english and nice tan). Haha nice man säger jag! :) Fotografer generellt har en skön, leanback stil. Likaså många som jobbar med sin musik, det gillar jag :)

Seeeeen, är ni redo?? Så gick jag äntligen över till grannen (kommer ni ihåg, han i min ålder) och hörde efter om han hade lust att sälja sin bil och kom hem med ett leende på läpparna, HAN VILL sälja sin bil till mig!! Wohoooo! $1000 ska han ha för den vilket är ett bra pris då den egentligen är värd minst $2500. Så nu ska han bara kika med föräldrarna så att den är i bra skick och fixa med pappersarbete så är jag möjligtvis stolt bilägare nästa vecka!! :) Här gick jag och var nervös för att gå och snacka med honom när han var hur hygglig som helst! Ja, man är ju för härlig! Är ledig imårrn och ska jobba som tusan på mitt drivers license, MÅSTE skaffa det nästa vecka så jag och Linn kan cruuuusin' on the westside!! =) Hoppet är på topp!

Okej, långt inlägg igen! Meeen jag vet att ni orkar läsa det! PUSS och KRAM från en lycklig dam!

Inga kommentarer: