fredag 15 augusti 2008

Ultra lean green

Hej bloggen!
Hoppas det är bra med alla er där hemma! Själv jobbar jag 10-8 varje dag och börjar bli mer och mer less på dagarna som följer i princip samma rutin dag ut och dag in! Kikar förstås på os nu och är helt såld på simning och gymnastik. Michael Phelps, finns inga ord alltså! Vilken jävla simgud!! Och sen tyckte jag de amerikanska tjejerna gjorde en riktigt fin runda i individual all-round gymnastik, Nastia Luikin förtjänade guldmedaljen med bravur samtidigt som Shawn Johnson ändå gjorde en bra prestation! Ocks å får vi ju inte glömma herrarna där Alexander Artemev fullkommligen brillierade med sina skills på hästryggen!
That's all about that! Sen pluggar jag körkortsteori för andra gången i mitt liv vilket suger meeeen what to do liksom! Måste greja det så jag har bil och körkort tills Linn kommer hit!

Har även suttit och jobbat lite på mitt svar till natuls och man skulle kunna säga att det kommer som ett brev på posten :) höhö + att jag beställde ett gratisprov av ultra lean green tea som tydligen ska hjälpa dig gå ner i vikt. haha man måste ju testa liksom, usa är inte att leka med vad det gäller hälsa och att leva sunt!

Aaaah nu måste jag gå och plugga igen för usch vad tiden rinner iväg när man inte gör vad man borde! Puss då!

Inga kommentarer: