onsdag 6 augusti 2008

Ja...


Det var nåt som jag skulle berätta om men självklart hann det ploppa ut ur min hjärna innan jag fick ner det i text, shit! Hur som helst har ju iaf min kamera gått sönder (displayen) och det syns när man tittar på bilderna jag tagit häromdagen. Suddigt, halva huvuden, zoom där det inte skulle vara det, ingen skärpa alls.. Ja ni förstår så nu är jag på jakt efter en ny! Ska ha au pair möte på fredag och titta på invigningen av OS, ska bli kul att träffa alla som se vad det är för typer som bor i närheten! Hm, nåt mer? Bebisar är mysiga saker! Det är nu bara 19 dagar tills jag får träffa min bästa vän, kan man längta mer? Och snart blir det ett besök hos frissan, seriöst säger jag bara! Värre än råttfärgat hår går väl inte att ha? :P

Just det, hittade lite bilder från min solbränna som jag snackade om. Såhär ser det ut om ni får brännblåsor hela pannan som sedan torkar. Lägger inte upp en helansiktsbild då jag troligen aldrig skulle kunna skaffa vänner mer (usch usch, hemska bilder), sååå! Använd solkräm, ok? :)
Puss då, imårrn är det final av So you think you can dance! Hejja Joshua!! (Nu när inte Will är det längre förstås).

2 kommentarer:

Anonym sa...

desireeeeeeeeeeee var detta sen huntington helgen?? :S

Desire John sa...

Haha jaaaaaaaa!!! Så sjukt mycket grejs och smärta i ansiktet så nu blir det solskydd 50 i ansiktet varje gång jag går utanför dörren!!