fredag 22 augusti 2008

OMG!

Först av allt vill jag säga: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA OCH NATHALIE!!! Hoppas att dagen eran blir lysande! Håll även koll i brevlådan och se om det kommer nåt spännande! Risken finns att det kommer nån dag sent men what to do liksom! Jag älskar er!
Sen är det ju så att min bästa Linn kommer hit om typ 5 dagar. Längtar gaaaaaalet mycket och det kommer bli skitkul det vet jag. Men kan inte slappna av och njuta av tanken än eftersom jag fortfarande jobbar på projekt "Skaffa körkort och bil tills den 26:e augusti". Går sådär. Uppskrivningsdel är klart. Upplörning måndag och ska kika på bilen på lördag! Hoppas allt verkar bra så jag kan köpa den. Känns som jag satsat alla pengar på ett kort och håller det inte så är det kört. Känns tråkigt om vi ska behöva färdas med tåg och buss genom LA då de verkligen går i slow motion! Så jag håller drömmen vid liv samtidigt som jag känner att det är lite orealistiskt just nu. 5 dagar på mig att fixa allt och MYCKET kan gå snett :/
Sen har jag börjat kika på en ny serie (Kommer jag ha tid för alla i höst?) som heter Lipstick Jungle. Sätt de 7 första avsnitten och är redan fast. Den 24 sept kommer det 8:de så jag väntar och väntar!! Så spana in denna serie tycker jag, väldigt bra! :)
Okej, det var allt för stunden! Godnatt, jag saknar er där hemma och hoppas att ni alla mår bra! Puss då! / Hon som alltid är ute i sista minuten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lipstick jungle ar asbra forsta sasongen finns nu pa box och skainforskaffas :) hoppas allt ar bra med digoch LYCKA TILL med korkortet!

Desire John sa...

Ja det tycker jag låter som ett kanoninköp :P Tack, ska göra mitt bästa! Hur är det med dig? Vad gör du?

Anonym sa...

oja :) det ar bara bra vi hr nyss hat lingerie party har hos dan & chris men det blev lite knas nar polisen kom och saker blev stulna. mindre kul! men ananrs var det asku! hur ar det med dig? vad gor du?