fredag 14 augusti 2009

Ääääntliiiiiiigeeeeeennn!!!!!! =D=D=D

Då var jag ÄNTLIGEN klar med mina 4 uppsatser till Silver bay kursen som startar i morgon. 20 sidor har jag skrivit på engelska de senaste 2 veckorna om olika saker och ingen är gladare än jag att det är finito och slut!! (kanske steph är på samma nivå). Måste verkligen sova nu eftersom klockan är 3.45 am och jag ska upp om 4,5 timma! BLÄ för det men hurra för roadtrip och för att vädret ska vara underbart i helgen! hade såklart hellre sluppit åka till förbannade Silver bay en helg som denna men u gotta do what u gotta u liksom..

Hade playdate med Stephanies ungar igår och vi lekte fashion show och hade skoj. Klockan 11 på kvällen kommer beskedet att Stephs flickor har HUVUDLÖSS! ALARM ALARM! Så typiskt eftersom de hade hållt på att testa peruker och hattar osv. Mina verkar inte ha det än men man vet aldrig. Känner bara att det kliar i hela kroppen när jag tänker på faktumet att man kanske har LÖSS i hårbotten och vågar knappt titta. Verkar vara lignt för min del i alla fall!

Nu ska jag sova! Tack och hej leverpastej! Hör av mig efter helgen då! Peace på den och puss på Elina som jag saknar och vill umgås med extra mycket nästa vecka! Förlåt!

JUSTE glömde säga att jag äntligen fått min skatteåterbäring också där jag inkasserade nästan 9000 kr, inte illa alls faktiskt! Äntligen kändes som ett ganska återkommande ord i detta inlägg så varför inte avsluta med ett "äntligen fredag" innan jag somnar också? Puss!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Det var inte lite löss, huvvaligen stackars barn. Hoppas att du ser till att vara lössfri när du kommer hem så man får ge dig en redig kram. <3