måndag 17 augusti 2009

När man har för mycket tankar i skallen...

vet varken ut eller in just nu och det är väldigt frustrerande. Så mycket att göra men så lite tid och pengar att ingenting går ihop, det gillas inte!

Helgen i Silverbay var sjukt rolig faktiskt, helt mot förväntningarna och vi skaffade oss en ny dansk vän som är jäääävligt skön! :) Vi rev loss på discogolvet, badade i underkläder i sjön vid midnatt, mös vid en brasa och låg på handdukar på marken och beskådade meteorregnet och den otroligt klara stjärnhimlen! Huuur mysigt som helst, men nu är jag less på roadtrips för ett tag!! Lyckades skriva klart mina uppsatser så både jag och Steph fick 2 certifikat var vilket innebär att skoldelen av visumskraven återigen har ett check för min del. Sjuuuuukt nice att ha det avklarat faktiskt och lätt värt alla de sena tråkiga ensamma kvällarna då man skrev skiten!!

Nu är vi även inne på sista veckan på softball-en för min och stephs värdmor. Ska bli skönt när det är över också, att jobba 4 kvällar i veckan är faktiskt ingen höjdare för man har inte tid att leva själv! Stephs värdmor blev tyvärr skadad idag då ankeln hoppade ur led så nu sitter hon där hemma med gips och kryckor, inte kul. Skönt att den inte bröts i alla fall!

Jag har fått mail om att jag måste boka mitt flyg hem nu, senaste den första september ska det vara bestämt så vi får se då. Har en del trådar att dra i innan datumet är satt. Checka in med zoe när jag kan komma dit, prata med frida om San Francisco, hör med värdfar om Hawaii.. Har lite second thoughts hur vida jag ska åka dit eller inte. Visste, sjukt nice men hur kul är det om man inte har nån att dela det med då? + att jag känner att det kanske är mer värt att vara hemma hela december månad och spendera tid med nära och kära eftersom jag troligen drar redan nångång i januari.. hm, tänka snabbt nu!

Shoppade lite fina saker från Raffe (Ralph Lauren) och Tommy i helgen och sparar nu pengar tills jag och Elina åker och höstshoppar i Woodbury Common som är ett stort outlet med alla märken du kan tänka dig. Ska bli niiiice! :) Försöker även räta ut lite trådar så min bästa Linn kan komma och spendera tid med mig i äpplet och tjata på pappa och bror att de borde komma hit!!!Lite gallejj i helgen har jag hört vore kul och så får vi ju inte glömma att packa till Florida eftersom jag åker dit med familjen nästa vecka!!! =D=D=D=D Disney Woooorld och Strandhus väntar och jag är såååååå taggad!!!! =D ett cv ska även skrivas och jobb o skola sökas. mm jag sa ju att det var mycket nu!

Puss, nu ska jag vila hjärnan och kika på entourage! <3

Inga kommentarer: