lördag 22 augusti 2009

It's official, I'm an ass!!!

Helgen är snart över och det ska bli skönt faktiskt att åka till Florida på onsdag, bort från all skit som är hela tiden. När trion bråkar är det inte roligt längre och mycket bråk har det blivit på senaste tiden och jag är mycket väl medveten om att jag är en stor faktor i det hela. Kan helt enkelt inte hålla mig sams med människor utan verkar vara beroende av dramat som uppstår vid en konflikt?! I do not know sir! Förlåt Stephanie och Elina för gårdagens beteende, det var inte okej och jag är verkligen ledsen. Utskällningar, tårar och en käftsmäll är mer än man bör behöva ta så det är ju rätt uppenbart att jag är en idiot av något slag, kanske på alla plan!

Kul hade jag i alla fall när jag inte var arg eller bråkade med folk. Glömde dock kvar mina sprillans Steve Madden skor i taxin så lite less blir man ju innan kvällen redan hade startat! Eftersmiddagen har varit bra, hängt med mina bästa i city och shoppat lite och gått på bio och sett "The Time Traveler's Wife" som var helt okej men inte fantastisk.

Imårrn åker Stephanie till Becket med sin familj, kommer hem på onsdag när JAG åker till Florida med familjen så det kommer vara 14 dagar tills vi ses igen. Känns jävligt surt och jobbigt men kanske vad vi behöver efter alla våra fighter som är just nu. Ibland blir det helt enkelt för intensivt och vi har absolut nått den kritiska punkten i vår vänskap! Elina klippte håret idag och det blev hur fint som helst :)

STOOOOORA gratulationer till älskade MAMMA och världens bästa NATULS som båda två fyllde år idag (den 22). Puss och kram på er, ni är värdefulla för mig <3

Och så vill jag avsluta med att citera de två gulligaste smsen jag någonsin fått tror jag, det är från min bästa LINN! I love u <3 Även om jag inte förtjänar någon kärlek just nu så är jag ytterst tacksam för att den levereras. Love me the most when I deserve it the least, thats when I need it the most heter det ju och det stämmer så bra!

"Att du inte är här ikväll krossar mitt lilla hjärta, om jag ens har nåt... Älskar dig! Kom hem? :-*"
"Jag saknar dig så mkt att det gör ont. Utan dig finns inget jag. jag älskar dig. Önskar du vore här. Du är den bästa tjejen. :-*"

Linzo, jag saknar dig precis lika mycket och snart är jag hemma babe! Håll ut lite till <3

Inga kommentarer: