tisdag 25 augusti 2009

Off to FLORIDA!


Om några timmar åker jag till Florida med min värdfamilj! Ska bli skönt att komma bort lite även om jag måste boka hemresedatum och planera sista månad medan jag är där. Allt kommer bli bra och jag hoppas på solsken och värme utan orkaner och översvämningar! Men vet aldrig så här års så håll i hatten och på återseende!


Kommer tillbaka den 6e September, då det är sista veckan med min älskade Steph innan hon åker hem och vi ses i Stockholm i januari. Känns konstigt och inte alls bra! Önskar jag kunde hjälpa dig packa och förbereda dig men inte ens det fick man ju. Some friend huh?


Kommer inte ta med datorn då den känns alldeles för viktig för att slarvas bort på nått hotellrum! Kanske hörs ändå på nåt sätt. :)


Puss, älskar mina vänner och familjer! <3 >

1 kommentar:

stephanie sa...

ah gumman, jag laser din inlagg pa rad nu o jag saknar dig redan!!! usch jag fattar inte heller att jag snart lamnar vart paradis! du ar forlaten tio ggr om o jag onskar att du forstod hur mcyket jag alskar dig! du ar bast. tack for att du finns! njut av florida nu! PEACE pa den .