onsdag 5 augusti 2009

Tänkte att det skulle bli ett sånt här långt inlägg...

meeen min kära vän Stephanie har letat fram en kanonsida på internet där man kan se alla sina favorit tv-shower online, gratis och direkt! Sååååå jävla värt! Har som inte blivit mycket tv-tittande på östkusten men nu kommer jag alltså återigen kunna komma ikapp alla mina fjortisserier. Gossip girl, heroes, one tree hill, privileged, reaper, grey's anatomy osv osv... Klockrent!!!

Åt jättefin middag hemma med familjen idag. Det blev lobster (hummer), shrimp (räkor), scallops (vad är det?) och tillagade musslor tillsammans med bönor, potatis och ett glas vin. Inte illa för att vara en onsdag! Yum! Skall återgå till mitt tv-shows tittande och sedan skriva lite på min 3e silverbay uppsats. Two are done, two more to go. Yehaa! Puss!

Inga kommentarer: