måndag 10 augusti 2009

Lifehouse!


Sitter här i min säng, mysbelysning på och lyssnar på Lifehouse. Gav dem en chans efter Stephanie spelade deras fantastiskt fina låt "Storm" för mig och har blivit helt förälskad! Hur kommer det sig att jag aldrig lyssnat på Lifehouse förut? No idea!

Har i alla fall börjat vänja mig med mitt svarta hår! Känns jävligt synd att det inte blev blont men i sista stund valde jag mellan blont hår eller att köpa en ipod och det finns ju bara ett rätt svar på den frågan.. Sjuktligt skönt att vara av med mitt risiga ljusbruna hår känner jag dock, en förändring var vad som behövdes!!

Hade för övrigt en riktigt härlig helg med mina bästa! Fredag spenderades med lite gråt och gnissel innan vi tillslut blev sams, träffades, åt middag, drack vin och spelade tp (jag vann såklart igen).. Riktigt mysig kväll trots att jag egentligen ville in till city! På lördagen åkte min värdfamilj bort och Des o steph utnyttjade situationen genom att steka ifred vid poolen (familjen var dock hemma när detta skedde,segare). Steph åkte sen iväg på barnkalas och ersattes av Elina och Adam som kom och gjorde lite trix. Elina slängde dock i Des i poolen vilket inte är ok!! Därefter åkte jag in till city med Anna på lite gallejj med hawaii-tema! Även om allt gick fel så var det ändå en rätt bra kväll så tack för det! :)

Söndagen kom med besked och spenderades lite sovandes, lite jobbandes. Sen blev det till att åka och shoppa sig ett par sjukt snygga skor, för att därefter avsluta kvällen lite snyggt med bio "(500) Days of Summer". Filmen var ingen höjdare men värt att nämna är att det är en rad svenska mitt i "lidande, ett jävla lidande som aldrig tar slut" sades helt plötsligt och den halvsovande Des vaknade till liv och chockerades! Coolt! :)

Nu ska jag skriva resten av min tredje silverbay uppsats och sedan sova! Puss på er, miss u! Speeding Cars med Imogen Heap är en av mina favoritlåtar med massa minnen!!

2 kommentarer:

Linn sa...

Sjukt bra att det inte blev blont, love it A LOT! Och ja... puss! :D

Desire John sa...

haha pusssssss!!!!!!!