onsdag 12 augusti 2009

Even if the sky is falling down...

I väntan på att steph ska sluta kommentera på mina bilder (hon är uppe i ca 54 och en till gång gång i detta skede) så jag kan skratta lite sitter jag för mig själv i sängen och rockar loss till riktigt sköna låtar som spelas på radion just nu, loooove

Checka in dessa låtar om de inte spelas på radion där hemma redan:

Down -

Down - Jay Sean ft Lil Wayne
I've got a feeling - Black Eyed Peas
Use Somebody - Kings of Leon
Hotel Room Service - Pitbull
That's not my name - Ting Tings
Africa - Karl Wolf
No games - Serani
You belong with me - Taylor Swift
Knock You Down - Keri Hilson ft Kanye West & Ne-Yo
The Climb - Miley Cyrus

och såklart alla Lifehouse låtarna!
Var allt jag hade att säga för närvarande och just det, kanske har löss i håret!! (Y) Tack Erin!





Puss

Inga kommentarer: