onsdag 5 augusti 2009

Du är stark min vän















och du klarar det här! It's the Climb, remember!? Puss <3


"New York kändes som en jävligt kul grej,
Helt underbart blev det snabbt då jag träffa denna tjej.
En svarthårig ruffsprick med ett glatt humör,
Och en humor som brillierar, ack en sån charmör.
Du och jag blev snart ett "VI",
Vi sjunger, shoppar och lever i symfoni.
Att lira basket har vi kommit på är rätt skoj
En i nätet, en i busken, vart är bollen? ojoj.
Du är lugnet i min storm och gör mig glad igen
Utan dig vore inget detsamma min kära knäppa vän!

Amerikaniserade är något vi blivit båda tu,
"Vad heter det nu?" I don't know what to do.
På kort tid har du kommit mig närmare än många
Det är inte många som står ut med min ånga.
Helt fantastisk, otrolig, underbar och lysande
De orden passar in på dig, och lägg till lite mysande.
Att cruisa i Jeepen, det gör vi varje dag
Ryckigt, rätt snabbt, en sväng hit och massa drag

Grattis på födelsedagen älskade vän,
Ett år till så kan vi dra till Vegas sen.
Boom Boom Pow och ett Pokerface
The world here we come, I'm counting the days.
Utbildning, företag och ett liv i Sveriges huvudstad
Jag längtar med spänning tills erbjudanden står på rad.
Lycka för mig är att jag dig vid min sida
Fem familjer senare, det var lätt värt att lida

Big D och Slippery S förenade i en dans,
Som allting omkring dem tynade bort och inte fanns.
Med dig kan jag skratta bort livets bekymmer och otrevligheter,
Leva i nuet, va galen och bli feter.
Låt oss fortsätta vår saga här i Landet i Väst
Några fler kapitel hinner vi med, du är Bäst!"

3 kommentarer:

steph sa...

i love you <3

Carro Backman sa...

jattefint skrivet! hur bra som helst!

kram

Desire John sa...

<3

tack :)