söndag 23 augusti 2009

Perfect Sunday!



Tack för i helgen kära vänner! Förlåt igen och det ska aldrig mer hända att jag drar till en kompis på käften igen, love u steph och tusen gånger förlåt!!!!!!! Jag vill bara inte att du ska åka hem, fatta det då?!?! :)

Tack E för en underbar shoppingdag i det stora äpplet, det blev dyrt och jag har ångest! En tröja och en plånbok från Michael Kors (aka micke), en blus/skjorta från Calvin Klein (aka calle), ett par brillor från Betsy Johnson (aka bettan) och en jacka från forever 21. Parenteserna är ett internskämt mellan mig, stephanie och elina så det är inget ni behöver bry er om, jävligt gött dock! :) ("Des, du hitta Raffe!!") ELina och jag åkte lite tunnelbana också och gick en hel del, tack för en jättemysig dag gumman, love u! :) OCH bästa av allt, hon stanna i USA till Mars om inget annat oväntat och dåligt inträffar! Va lite kris här med att både Steph och Elina helt plötsligt skulle lämna mig men nu stannar Elina i alla fall så det känns kanon!!! =)

Låten jag letat, I love it! Och på onsdag åker jag med värdfamiljen till Disneyworld och stränderna i Florida och det ska bli underbart! Jag är redo för lite "semester" och lite miljöombyte! Hittade även att man KAN ta med en extra väska på flyget även om det kostar $200 extra. Kan det ju vara värt så mycket som man hinner samla på sig på 1 år och 9 månader när varje lön gått till shopping dessutom! Geez. Puss till alla, nu ska jag sova och Linn du är i alla fall min bästa vän. Vet inte vad inlägget i din blogg var till men jag hoppas det inte var till mig. Jag älskar dig gumman och det vet du! Är ledsen för att vi inte snackar så ofta men det är så svårt att tajma in det. Ska göra mer tid jag lovar och skulle älska om du kunde komma och hälsa på mig i New York innan jag åker hem!! <3

1 kommentar:

Linn sa...

Det var absolut inte till dig. Du är för bra för att jag skulle skriva upp sådär på bloggen. Angående om vem det var till kan du tänka tillbaks lite på vem som jag ansåg var min bästa vän en tid tillbaka, en kille.. you know! Du är min bästa bästaste bästa :D Älskar dig! PUSS <3