torsdag 6 augusti 2009

Snart helg!

Det är farligt det där med att ha Facebook som startsida. Det stannar inte där utan istället för att rutan bara kommer upp så blir man inloggad och kommer till "Home" på än gång där man ser vad som pågår just nu. SÅ lätt att fastna fast man egentligen har hundra andra saker att göra...

Snart är det helg och jag kunde ju inte vara mer opepp. Jag vill åka in och roa mig inne i city men ingen annan verkar ju vara på. Fattas bara att någon föreslår en filmkväll och det blir en rak höger alltså. Kom igen folket, det är bara fredag en gång i veckan, let's make the best of it!!! Taggaa!!!!!

För övrigt har jag tittat på säsongsfinalen av Gossip Girl för i år men tänkte av respekt för att sega jävlar som ej hunnit se det än inte berätta vad de sista avsnitten handlade om. Ska endast kommentera och säga att jag kunde inte vara nöjdare över hur det slutade och fick tårar i ögonen! ÄNTLIGEN, JAAAAA!!!! <3 Och gossip girl kommer fortsätta in i college så det blev inget slut för att de slutade high school! Well, härligt tycker jag! T'nkte kika på heroes eller nåt nu, ha det bäst! Puss

Inga kommentarer: