måndag 24 augusti 2009

PANIK!!

Nu är det dags att boka hemresedatum och ingen kan vara mer förvirrad än jag! Jag vill hem så snabbt som möjligt och längtar SJUKT mycket tills jag får träffa ALLA ER UNDERBARA MÄNNISKOR igen men jag är inte alls redo att åka ifrån detta fantastiska land och familjer! Hela dagen har varit en ångestattack över att det snart är slut och att bubblan av chill snart spricker och man måste börja använda hjärnan igen och inte shoppa upp alla pengar och glassa runt. Jobb, skola, lägenhet i en ny stad väntar och jag är fruktansvärt nervös för framtiden eftersom jag inte ens vet vad jag vill. Varför är hjärnan så trög när det kommer till att tänka i dessa banor?

Uuh, sen måste jag fråga om linn kan komma hit i september, vore underbart! Min klippa och min andra halva åker snart hem och jag kan inte riktigt få grepp om det nu. Ingen mer Stephanie i New York känns bara väldigt konstigt. Hon har som varit med från vecka 1 i förorten till äpplet och att hon åker känns bara fel och helt tomt! Jag är så glad dock att Elina stannar, jag kommer ha en av mina bästa kvar och det känns skönt :)

Köpte Twilight i hårdpapp(?) idag också så nu är det bara new moon kvar och att bärga resten hem från Cali! Hoppas inte Zoe gjort hundöron i mina böcker då hon läst, värsta jag vet!!! Ska sova nu, imårrn ska jag försöka klara upp saker och ting och göra mig redo för florida! Wohooo
Puss<3

1 kommentar:

LittleMissMe sa...

eh aha de va ju mindre hyggligt tycker jag, so frifa raknas inte :(