måndag 2 november 2009

Äggade


Denna dagen har varit rätt seeeg måste jag medge. Har hoppat runt på ett ben (då det andra fortfarande är fucked up sen helgens vurpa) och burit runt på bebisar som varit gnälliga. Ångesten över att åka hem väller över mig och jag känner mig vilsen och ensam!

Efter jobbet kom Elina och Emma på besök i Scarsdale. Vi bestämde oss för att gå på långpromenad och beger oss ut med hurtiga steg och en härlig anda. Vi går länge och väl i den halvkyliga luften innan det är dags att vända om och lunka hemåt. Plötsligt känner jag ett splaaash på mitt ben och kan för all del inte förstå hur det kunde börjat snöa så intensivt på den annars så torra marken. Det tar ett tag för mig att förstå att det inte är en snöboll jag och Elina blivit träffade av, utan ett jävla ÄGG!!!! Vi blev alltså en måndag kväll när vi var ute på promenad äggade. Vi bröt ihop av skratt just där och då på trotoarkanten och slutade inte fnittra förrän magvärken var ett faktum.. Hur troligt är det då att någon åker runt med ägg och äggar folk so är ute och går en vanlig måndagkväll?!?


Get a life!


Nu ska jag återigen sjunka in i Edwards härliga värld! <3

Puss

2 kommentarer:

Linn sa...

HAHAHA, SJUKT KUL!!

Desire John sa...

hahaha jag vet!