söndag 29 november 2009

Dizzy Feet

Hur kommer det sig att antal lasare har okat och antalet kommentarer har minskat pa bloggen under de senaste veckorna? Kanns inte riktigt som att de tva gar hand i hand riktigt. Antingen ar det jag skriver mest blaha blaha som mina lasare pressar in mellan morgonkaffet och jobbet med resultatet for trott att bry sig/for stressad att kommentera.. Eller sa ar innehallet sa pass bra att folk sitter leendes och nickar framfor sina datorskarmar (om man anda hade en iPhone) och tanker "word" for att sedan ga vidare med sin dag. What's up?

IDAG var dagen med stort D da min overraskning antligen skulle fa en titel, en reaktion och en upplevelse. Min kara forna vardmor i Cali skrev namligen ett kryptiskt inlagg till mig pa fb for ca tva veckor sedan som satte igang hysterin i min hjarna. "when are you departing from here? I have an amazing thing that happening on the 29th that I know you would absolutely DIE to go to. I mean you seriously might die ;)" Tva veckor passerade snabbt och overraskningen var:

Dizzy Feet Foundation - Vilket var ett roda mattan dans event som tog av stapeln i hjartat av Hollywood. Dansstjarnor strommade in och kamerablixtarna pa roda mattan gick varma. Da detta var forsta aret nagonsin detta evanemang holls var det lite low key och jag hade faktiskt chansen att verkligen SE stjarnorna nar de tornade upp for journalister och papparazzi utanfor ingangen av teatern. Jattehaftigt verkligen och en totalt ascool uplevelse!! Kan stolt saga att jag live sett alla tre hunkarna fran Step Up 1,2 och 3 (HAHA jaaa, jag sag Channing Tatum, hunkigast i stan), lite kandisar fran Dancing with the stars, So you think you can dance profilerna Cat Deeley, Nigel Lythgoe, Adam Shankman samt Joshua och Katee fran sasong 4 som jag foljde varenda minut av!!! Lil C korde crumping style, Katie Holmes var pa plats som en av grundarna till Dizzy Feet och sen far vi inte glomma grupperna fran Americas best dance crew som totalt rockade denna eftermiddag!!!! Helt sjukt underbart, coot, haftigt, fantastiskt och jag kan fortsatta med hyllningarna fram till midnatt om jag sa vill for detta var helt enkelt oslagbart! Tack alskade vardmor for denna upplevelse! <3

Nu ska jag njuta av en sista natt i den skona sangen. I morgon kommer vardmors kare far sa jag blir utkickad ur gastrummet, deal with it! :) Ska bli kul att traffa den gode skojaren igen! Sista dagen med min alskade familj imarrn for pa tisdag blir det en sista resa till Hollywood/Santa Monica med Frida for att sedan hoppa pa Planet med favoritdestination New York!

Med alla juldekornationer i detta huset (ja, jag snackar totalt overdramatiserat amerikanskt julpyntande) och garkvallens vinspetsadeglogg framfor brasan med film sa har julkanslorna nu infunnit sig i kroppen pa riktigt och i ar ar det jul hemma som galler och jag kunde inte vara gladare for detta! Totalt underbart ska det bli att fira jul hemma, mysigt och allt!! MAMMA, jag forvantar mig att SE det riktiga kalleavsnittet i ar och ate efterat som det enligt traditionerna ska ga till. Inga fler inspelningar, tomten OCH barnen kan vanta 1 timma till pa paketen i ar ok?

Nu ska jag njuta lite till och sedan sova! Puss pa er alskade manniskor dar ute! Ni betyder och ar saknade <3

1 kommentar:

steph sa...

vilken greeeeej babe <3
haha, dåligt med kommentarer alltså? haha. well du har nog rätt: "WORD"

nu ska jag hem med en sjuk huvudvärk o snacka med dig på msn hoppa sjag.. enda sociala verktyget jag har med er fram till freedag kväll. HOPPAS HOPPAS HOPPAS vi ses tisdag!!! det verkar så <3<3<3

love you big d