torsdag 26 november 2009

California <3

"Linn Rödén : Längtar tills du kommer hem, mitt hjärta. You're the best thing ♥ 21 månader utan dig, jag har klarat mig men jag mår bättre när jag är med dig. 8:e december närmar sig med stormsteg. Min älskling."

Nar det forsta man ser pa sin basta vans status nar man oppnar facebook denna afton ar detta kan man ju inte lata bli att langta hem en gnutta....
Linn, jag langtar saaaa efter dig gumman! Varldens basta van och psst, du ska fa lite julklappar av mig bara for att du ar sa bra ;)

California ar underbart och jag ar till bredd och langd (som ar lite storre an vanlig) fylld uav karlek. JAg alskar min familj har pa vastkusten och ar valdigt tacksam och lgad att jag fick nagra extra dagar med dem innan destination Sverige tar av stapeln.

Berattar mer en annan dag, de flesta sover och jag vet inte hur mycket knappandet pa tangenterna stoor.. Anyway, fran en guldsemester med Frida till kanondagar med min familj i cali for att sedan dra vidare till underbara New York i nagra dagar och darefter antligen fa traffa alla underbara jag lamnat bakom min i sverige. Jag borde vara varldens lyckligaste dessa veckor och jag skulle kunna vara och jag skulle kunna njuta om jag bara hade en oneway biljett till New York bokad redan nu for obestamd tid for det ar just dar som hjartat ligger!!

Puss puss puss, imarrnbitti (om 3,5 timma) kl 3am ska jag ivag och fortsoka slita [t mig lite fyndgrejer fran Black Friday rean som hystieriskt drar igenom landet. Geez, hoppas jag inte hunnit bli morgongrinig by then! Jag langtar efter er dar hemma, Nattis krya pa dig alskade lillasyster!!

Elina och Stephanie ar saknade! <3

Inga kommentarer: