onsdag 11 november 2009

Statistiken

6 dagar kvar tills jag slutat jobba som au pair i New York
8 dagar kvar tills jag och Frida flyger iväg till Cali
9 dagar kvar tills New Moon har premiär
13 dagar kvar tills jag får krama om min älskade värdfamilj i Cali
21 dagar kvar tills jag återvänder till New York och julgranen utanför Rockefeller center tänds
26 dagar kvar tills jag sätter mig på flygplanet hem till svedala

............................................


jag klassar killar och tröjor i samma kategori. hopplöst att hitta den rätta!!! är jag för kräsen eller är kvalitén, stilen och mysfaktorn bara allmänt dålig just nu?
har fått mig några fniss attacker ikväll då jag kopierat gamla sms för att spara. Vissa roligare än andra, en del kommer man inte ens ihåg, en del är favoriter och underbara!

Gossipgirl och sova har jag hört är grejen! Imårrn börjar jag 1.30! Skönt

Puss

1 kommentar:

Jess sa...

JAJAJAJAJAJA!!!! Bra att du äntligen kommer hem baby!!!