söndag 1 november 2009

One more thing...

få aldrig för er att låta en mexikansk taxichaufför look-a-like rida på din rygg. Detta hände nämligen mig i helgen och nu sitter jag här, dagen efter med ett köttsår på knät och svårigheter att gå! Jag gillar inte det där när folk hetsar en att man inte klarar av någonting så att man måste bevisa att man visst kan! Han hoppar upp, från out of the blue och 2 steg därefter faller jag handlöst till marken. Sitter där och känner skammen regna över mig, blickar bakåt och ser en mexikan som viker sig av skratt över vad som just skett. Des blir irriterad och utbrister "Dude, how many cheeseburgers did u eat?" som att det vore självklart att han gått upp i vikt och därav fallet. LOL på mig! hahahaha, vem säger nåt sånt? Sen var jag ju tvungen att bevisa att jag visst klarade av det så jag gör mig redo och låter honom återigen hoppa upp på min rygg. Detta försöket är lyckat och vi kommer ett block, med högklackat och ett blödande knä innan jag tvingar släppa mexaren.

Sinnessjukt kul!


Inga kommentarer: