söndag 1 november 2009

Panik och Halloween!















































































OMG, WHAT A NIGHT!! Denna halloween var den roligaste någonsin och toppar nog alla galna utekvällar vi haft under höstens gång. Kameran var med i högsta hugg och galenskaperna verkade inte vilja sluta förrän vid kl 5.30am (?) somnade sött på en madrass på Elinas pappas hostel. Parad, maskerad, halloween kostymer i alla dess former och färger, en del mer kreativa än andra osv osv... Den här kvällen minns jag med kärlek och allt var helt underbart! Ett härligt gäng, vi åkte till de ställena vi verkligen ville, träffade de människor vi gillar mest, GC var på fint humör, vi svängde förbi vårt favoritställe, jag träffade världens sötaste sköldpadda, och jag hade VÄRLDENS BÄSTA vid min sida!!
New York är staden där allt kan hända om man bara är villig att låta sig själv vara spontan! Spontan är bara förnamnet på Elinas och min värld här i USA och det gör ont i mitt hjärta att veta att om 5 veckor är jag hemma på svensk mark och ägnar mig åt svenska saker. Jag är inte kalr här än!!!!! Jag har panik!!!! Jag vill inte säga hejdå!!!! Jag gråter redan, detta kommer vara det svåraste jag någonsin har gjort. Att åka ifrån mitt liv som jag byggt upp här borta... Mitt perfekta liv där jag bara svävar på moln just nu! Jag ska göra det bästa av tiden som är kvar och värdesätta tiden jag har här mer! Lite mer ture, lite mer shopping, lite mer utekvällar, lite mer strosande längs stadens gator, lite mer New York helt enkelt! För en vecka sedan kände jag mig rätt ok med att snart åka hem, men efter att ha haft världens bästa kväll känns allt verkligen bara skit igen! Jag måste öppna ögonen och inse att detta är nu och att göra detta till den absolut bästa tiden! Detta kommer föralltid vara ett underbart minne och detta är inte sista gången jag bor i New York. Det är ett som är säkert! Don't take the time of my life away!!!
Elina Engström, såååååå mycket kärlek gumman! Du har gjort mina senaste månader alldeles underbara, speciella, unika och minnesvärda! Empire State of Mind kommer föralltid vara vår låt och du kommer föralltid vara min fina vän! <3
Och förresten, H Alden är ett slusk!!

Inga kommentarer: