tisdag 10 november 2009

Positiv energi

På väg mot ljusare tider? Jag tror bestämt det! Har fått upp ögonen för att mig blogg på senaste tiden varit rätt deppig, arg, irriterad, sårad, ledsam och bara allmänt anti och negativ. Jag ska såklart inte ljuga, jag mår inte kanon eftersom jag snart tvingas lämna USA men det gäller att försöka hålla lågan vid liv, hoppet om framtiden. Vill inte vakna upp en morgon till och se ett 90 årigt gammalt sorgset svullet ansikte med gigantiska påsar under ögonen och köttbulleögon titta tillbaka på mig.. Jag var en fruktansvärd syn denna morgon, fy fan!
Idag har det kommit massa positiva nyheter och jag har fått sätta "check" på en del saker på "att göra listan". Jag skickade igår iväg mail om jobb till Stephs gudfar och fick idag svar att han skulle vidarebefodra mina dokument till sin kollega. Håll tummar för intervju och jobb! Satte in stöten om ett eventuellt ica jobb i Solna där Mattias ska se vad han kan göra åt saked! Vore grymt! Dessutom har jag och Frida äntligen bokat hotell i San Francisco och bussresan till Las Vegas och Grand Canyon. VI ÄR PÅ VÄG!!!! =D Bokar biobiljetter till New Moon imårrn, den skall ses på premiären såklart!! Dessutom har jag hängt med E, pratat med Steph och Mamma, samt köpt E och D's Guess party parfym på Marshalls! LOVE IT!!!!! Just det, jag frågade min värdmor om referens idag också, hon sa självklart!! Lite mindre på listan alltså, ett lite glarare humör och lite mindre ångest!
Puss, jag ler!

3 kommentarer:

steph sa...

ååh så jag blev glad nu! :)

go dessie, go dessie ! (a la robin !! :D )

Linn sa...

skönt :) Njut av sista tiden nu!

LittleMissMe sa...

ah de va battre :P