måndag 9 november 2009

Empty

När man för en gångs skull inser vad man har innan man förlorat det!
- Ett liv
- En plan
- Hoppet
- En framtid
- Vänner

Helgen var vad den var, mycket rolig, galen och alldeles vrickad och helt fel. Alla gör misstag och felval ibland men då varenda val man gör tre dagar i sträck blir fel så känns livet rätt hopplöst.
Ge mig bättre tider och mindre felsteg! Behöver komma tillbaka på banan just nu, med alla hästar hemma i stallet och med motivation som aldrig förr.



Jag citerar E:
"jag vill inte ha lägenhet och jobb, jag vill inte ha lön den 25 e och jag vill inte ha ica och pressbyron runt hörnet. Jag vill ha stora mjölkpaket, manhattans gator, stinkig subway och mycket fastfood !!!!!

Nattklubbar, svart taxi och cranberry vo... Sliskiga killar och kalla nätter i alltför lite kläder. Barnmat och snacks. Skjutsa och hämta barn, ALLT. Jag vill bara vara kvar... jag vill även vara på samma sida som min "buddy" "

Jag vill också! Jag har spenderat hela kvällen gråtandes. Ångesten över hemfärden är här nu och jag hade ikväll mitt första riktiga breakdown. Sitter här några timmar efter med svulla ögon och känner mig helt tom! Jag vet att jag borde njuta och göra det bästa av tiden men det är inte lätt när hjärtat säger "stanna kvar, åk inte" och värdföräldrarna säger samma sak! FAN!

Greys nu och sen sängen! Jag är fortfarande SJUKT trött efter helgens äventyr! 3 dagars, hur fan hände det? Puss!!

Lyssna på hög volym och gråt! Det är fruktansvärt och jag är så otroligt känslig för pianospel!

2 kommentarer:

Mia sa...

Kämpa på vännen. Du kommer hem ett tag nu sen kan du alltid åka tillbaka igen <3 Sköt om dig nu och njut av "sista" tiden..kramar//Mia

natulz sa...

jag ska spela för dig när du kommer hem ;)