tisdag 9 februari 2010

Another night in front of the computer..

Damn! Varför lär man sig aldrig att man inte får mycket gjort då datorn är igång och sänder ifrån sig diverse signaler och melodier? Jag som skulle packa och vara duktig (samt lindra min panikångest) hade på 5 timmar endast lyckat packa en enda väska. Hur otroligt dålig får man vara egentligen? Skyller på att energin försvann på Ica idag. Det gick hur bra som helst att räkna kassan och jag hade en sån här riktigt bra toppendag. En dag då allt gick som smort, jag lärde mig nya saker, mina kollegor uttryckte hur mycket de kommer sakna mig och jag hann med att springa runt på alla olika avdelningar i butiken och hjälpa till. Tack för en fin sista dag allihopa, jag kommer i vanlig ordning att sakna er mest när jag åker men det blir till att stålsätta sitt hjärta igen. Det är ett härligt gäng på mitt ica, alla drar sitt strå till stacken för att humorn och sammanhållningen ska vara på topp och jag gillar det. Kommer bli svårt att finna en arbetsplats där jag trivs bättre, ni har satt ribban högt måste jag säga.

Vill även passa på att be om ursäkt för obetänksamma ord som ordades från min mun idag. Vi ha olika uppfattning om situationen men jag vill att du ska veta att det som sades inte kom ut på rätt sätt och att du är betydelsefull för mig även om du kanske inte tror det!
Väskorna står efter mycket om och men packade, sisådär 93%. Har en del prylar som måste slängas med (hur då?) och jag tror det slutar med att jag i morgon får packa om lite och kanske ta ur lite onödiga askar osv. Men men, shit happens och det är bara att hämta resten sen när jag är hemma i Östersund och hälsar på.. Kan inte fatta att jag flyttar igen, så snart!...

Okej, nu ska jag sova, min mage kurrar och mitt öga rycker (tix eller stephanie syndrom?).
Puss och dagens hälsningar går till:
Linn Rödén - Jag saknar dig
Elina Engström - U did the right thing!

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar bilden / central park :)