fredag 5 februari 2010

Take a chill pill

Sitter och försöker hålla mig lugn fast nerverna egentligen dansar house inom mig. Det rycker i alla kroppsdelar, pulsen är hös, hjärtat slår snabbt, tankarna är många och överallt och den kalla svetten kryper på titt som tätt. Det är MINDRE än en vecka kvar tills jag flyttar till Stockholm och även om det ska bli helt underbart är det tillåtet att vara nervös och stressad.

2 väskor står fortfarande opackade och jag sitter mest och funderar på om man kör en all in (ta med den gamla gitarren och allt) eller om man ska ta lite i taget. Vem vet när jag kommer på besök i Östersund igen liksom.. Kan ju vara om 3 månader, 6 månader eller typ 5 år!!

Jag vill ha kul sista helgen i Ösund men allt lutar mot att det mer eller mindre kommer bli en helg i tv soffan. Många är ute på sina egna äventyr just denna helg och andra får man helt enkelt inte höra av sig till. Sånt är jobbigt när man helst av allt bara hade velat samla alla i ett rum och haft en kanonkväll! What to do liksom...

Nu ska jag planera, göra mig i ordning, packa och sluta tycka så synd om mig själv! Come on!
Och det vore ju kul med nån kommentar nån gång ibland så jag vet att ni läser?!

Puss

1 kommentar:

stephanie sa...

gillar all in - gitarr o hela kittet! STOCKHOLM FFS.