måndag 8 februari 2010

D, vad gör du uppe?

Huvudvärken som jag gått och dragit på i flera timmar har precis blivit bortjagad av en 400mg tabletts ipren och det firar Des med att vara uppe alldeles för länge? Dumt då jag ska upp om 5 timmar. Verkar vara sista jobbdagen på Blå Center i morgon om ingen förändring sker. Det känns som vanligt, bittersweet. Jag hör ju inte hemma i Östersund, så har jag alltid känt men ändå är det så otroligt jobbigt att säga hejdå. Ögonen fylls med tårar när jag inser att detta är sista veckan, vem vet när jag kommer tillbaka? Ångest, panik, smärta, rädsla, oro..... Fan att det är så jobbigt att åka. It breaks my heart!

Lite tid kvar och ack så många att hinna träffa innan jag åker. Kom igen då!!
Sova nu, ja!
Tänker på dig Elina. Vi har ungefär samma ångest i samma stund! Det är inte kul, inte kul alls att gå vidare och säga hejdå men oj vilken fin vår det ser ut att bli. Måste bara börja med mitt nya liv så kan jag pusta ut lite och njuta istället för att vara ledsen.

Puss

Inga kommentarer: